Włochy 2014 - Gimnazjum 54 w Poznaniu

Menu główne:

Włochy 2014

Wycieczki

W tym roku zorganizowaliśmy wycieczkę do Włoch.  W ciągu sześciu dni zwiedziliśmy Wiedeń, Weronę, Padwę, Chioggi oraz Wenecję. Widzieliśmy jezioro Garda oraz odpoczywaliśmy na kempingu Rosa Pineta.

Oto sprawozdanie z wycieczki:
W czerwcu odbyła się wycieczka szkolna do Włoch, w której uczestniczyło 44 uczniów naszej szkoły. Pogoda była wyśmienita, a humory dopisywały  przez cały czas wyjazdu. W drugim dniu mieliśmy  letnią aurę i w Rosa Mare plażowaliśmy, kąpiąc się w ciepłym Adriatyku Szczególnie atrakcyjny dla młodzieży był kolejny dzień spędzony nad Jeziorem Garda- Każdy kolejny  przynosił wiele emocji, bo była jeszcze i Padwa wraz z wieloma naprawdę ciekawymi zabytkami.
Niezwykłe wrażenie zrobiła na nas wyprawa do Chioggi, niewielkiego miasteczka rybackiego, zwanego potocznie „małą Wenecją”. Widok uroczych kanałów i równie zachwycających mostów dał nam przedsmak tego, co było niewątpliwie największą atrakcją tego wyjazdu…A mowa o ostatnim dniu, czyli pobycie w Wenecji , a tam  wycieczka tramwajem wodnym po Canale Grande , Plac i Bazylika Św. Marka, Pałac Dożów, wieża zegarowa, Most Westchnień, Most Rialto.
Wrażenia z Północnych Włoch były wspaniałe, zostały wspomnienia i mnóstwo zdjęć.